Pas anulimit të PPP-së Thumanë – Kashar 330 mln euro, përfundon studimi i fizibilitetit, kosto reale 160 mln euro

0

Pak muaj pasi qeveria anuloi procedurat për ndërtimin me koncesion PPP të autostradës Thumanë – Kashar kundrejt vlerës rreth 330 milionë euro, një studim fizibiliteti që tashmë ka përfunduar, me financimin e donatorëve, tregon se, kosto e segmentit është 169 milionë euro ose gati 50% më lirë se koncesioni.

Studimi i fizibilitetit për autostradën Thumanë – Kashar, pjesë e autostradës Adriatiko –Joniane, ka përfunduar duke rezultuar me kosto 169 milionë euro. Lajmi njoftohet nga Ministria e Infrastrukturës në “Raportin e monitorimit të strategjisë së zhvillimit të transportit për vitin 2016-2020”. Në të njëjtin dokument bëhet e ditur se për segmentin në fjalë është gati studimi i fizibilitetit dhe projekti teknik.

Loading...

Qeveria, në të njëjtën kohë që nisi procedurat e koncesionit, të cilin e fitoi kompania Gener 2, autorizoi një studim fizibiliteti që u financua nga donatorët për autostradën Adriatiko – Joniane, pjesë e së cilës është edhe boshti i qendrës me aksin Thumanë – Kashar. Ky segment është ndër më të rëndësishmit e autostradës, pasi kalon në një gjurmë tërësisht të re në zonën e qendrës së vendit, e cila është e mbingarkuar nga trafiku.

Autostrada Adriatiko-Joniane ishte projekti i vetëm i infrastrukturës rrugore shqiptare që ka marrë financime nga Bashkimi Europian nëpërmjet Nismës së Berlinit. Të gjitha segmentet e këtij aksi, nga kufiri në Malin e Zi në zonën e Shkodrës deri në kufijtë jugorë me Greqinë do të financoheshin nga Bashkimi Europian. Pavarësisht këtij fakti, qeveria e Shqipërisë, nisi të ndërtonte me PPP kundrejt kostove shumë më të larta për projektin e vetëm i cili mund të siguronte financime të huaja.

Madje, kontratat për ndërtimin me PPP për dy akse të autostradës, Milot – Balldren dhe Thumanë – Kashar u dhanë ende pa përfunduar studimi i fizibilitetit.
Qeveria e anuloi koncesionin e aksit Thumanë – Kashar në janar të këtij viti, kur sapo kishin përfunduar protestat studentore, me argumentin se fondet do të devijoheshin për të plotësuar nevojat e arsimit të lartë.

Në projektbuxhetin 2019, qeveria raportoi se kishte planifikuar të financonte segmentin Thumanë – Kashar me vlerë 45.5 miliardë lekë ose rreth 330 milionë euro.
Gjurma e rrugës fillon nga Thumana, 150 metra në brendësi të autostradës ekzistuese me 4 korsi, që lidh Milotin me Thumanën në drejtim të Fushë – Krujës. Gjurma e rrugës vijon me një kthesë djathtas dhe vazhdon e drejtë në fusha deri në afërsi të Fushë-Krujës. Më pas, me anë të një kthese të dyfishtë i afrohet Aeroportit të Rinasit. Gjurma e rrugës vazhdon në krah të djathtë të rrugës automobilistike të Rinasit, deri në lidhjen e saj me Autostradën Tiranë-Durrës në Kashar (rreth km të 12 në drejtimin Tiranë –Durrës)

Qasja e qeverisë për autostradën Adriatiko – Joniane mbetet paradoksale, pasi segmenti Milot – Balldren, edhe pse më pak i rëndësishëm, po financohet me koncesion PPP, ku kompania ANK do të ndërtojë 15 kilometër kundrejt 300 milionë eurove (36 miliardë lekë) sipas parashikimeve në kuadrin afatmesëm buxhetor.

Loading...

PËRGJIGJU

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.