HomeSocialeSi po ridimensionon Wolt zakonet e blerjeve për Pashkë në Shqipëri

Si po ridimensionon Wolt zakonet e blerjeve për Pashkë në Shqipëri

spot_img

Tiranë, 17 prill 2025 – Pashkët në Shqipëri janë një sezon që sjellin më afër familjen, traditat dhe nxisin dëshirën për të bërë gjeste domethënëse. Ndërsa familjet përgatiten të mblidhen për darkën festive dhe të shkëmbejnë dhurata simbolike, është një emër që po bëhet gjithnjë e më i rëndësishëm me komoditetin modern të Pashkëve: Wolt.

Gjatë viteve të fundit, lidhja mes digjitalizimit dhe sezonit të festave ka ndryshuar ndjeshëm. Sipas të dhënave së brendshme, kërkesat për ëmbëlsira të gatshme të pjekura, çokollata dhe lule arrijnë kulmin në javën para Pashkëve, ndërsa interesi për perime të freskëta rritet pas festimeve. Këto prirje pasqyrohen edhe në zakonet e konsumatorëve në Wolt, veçanërisht gjatë javës së Pashkëve.

Disa statistika të tjera për vitin 2024 tregojnë një model të veçantë të sjelljes së konsumatorëve: në ditët para festës—veçanërisht të mërkurën dhe të enjten—aktiviteti në platformë rritet me +20%. Kjo tregon një tendencë të fortë të konsumatorëve për t’u furnizuar përpara ditës së festës.

Supermarketet lokale si Conad Albania, dyqanet e verërave dhe furrat artizanale kanë shënuar rritje të porosive gjatë javës së Pashkëve. Vetëm kategoria “Dyqane me çmime të leverdisshme” pa një rritje mbresëlënëse gjatë kësaj periudhe, duke arritur mbi 100,000 porosi shtesë. Meqë shumica e dyqaneve fizike mbyllen në ditët zyrtare të pushimit, klientët iu drejtuan Wolt-it si shpëtim për përbërës të munguar të minutës së fundit, dhurata surprizë dhe produkte të harruara.

Kategoritë si Lodra & Lojëra, Lulishte dhe Aksesorë për Shtëpi gjithashtu patën një rritje të aktivitetit—duke dëshmuar se Wolt nuk po shpërndan vetëm ushqime, por po ridimensionon eksperiencën e Pashkëve dhe festave. Qoftë një buqetë për gjyshen, një set me punime dore për fëmijët, apo një kuti me ëmbëlsira, këto porosi po e shndërrojnë planifikimin e festës në disa klikime të thjeshta.

“Misioni ynë ka qenë gjithmonë të jemi aty ku janë përdoruesit tanë—dhe gjatë Pashkëve, kjo do të thotë të ndërveprojmë aty ku tradita takohet me nevojat moderne,” shprehet Akis Stamoulis, Drejtori Rajonal i Komunikimit & Politikave Publike për Rajonin e Jugut. “Jemi krenarë që kontribuojmë për t`i bërë Pashkët më të gëzueshme, sidomos përmes mbështetjes së partnerëve lokalë dhe mundësimit të asaj që njerëzit kanë më shumë nevojë, në momentin e duhur.”, – shtoi ai.

Ndërsa komoditeti që sjell digjitalizimi po bëhet pjesë thelbësore e festimeve sezonale, Wolt po shndërrohet gjithnjë e më shumë një partner i besuar për festën e Pashkëve në Shqipëri. Nga ushqimet te dhuratat, Wolt nuk është thjesht një platformë shpërndarjeje produktesh—por një mënyrë për të ruajtur traditat në një formë më inovatore.

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_img
RELATED ARTICLES
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img

Most Popular