Barcelona është gati të rinegociojë marrëveshjen e saj kryesore të sponsorizimit me Spotify, e cila aktualisht u garanton atyre afërsisht 65 milionë euro në vit, me një rritje të mundshme deri në 70 milionë euro përmes bonuseve.Marrëveshja skadon në vitin 2026 dhe klubi katalanas tashmë ka një mundësi për ta zgjatur atë me Spotify deri në vitin 2030, gjë që mund të çojë në një rritje prej 10 milionë eurosh, me një mundësi zgjatjeje të mëtejshme deri në vitin 2034, duke arritur kështu një vlerë vjetore prej 80 milionë eurosh.
Megjithatë, duke pasur parasysh suksesin e tyre të fundit sportiv, Barcelona beson se shifra aktuale është tashmë e vjetëruar. Klubi vlerëson se vlera e markës së tij tejkalon 120 milionë euro në vit, falë shitjeve rekord dhe ndikimit në rritje të lojtarëve të rinj premtues si Lamine Jamal. Sipas Sport, pas kryerjes së një studimi tregu përmes departamentit të tyre komercial, Barcelona beson se mund të marrë oferta më të favorshme sesa opsioni i rinovimit të njëanshëm të Spotify.
Prandaj, klubi nuk e ka përjashtuar hapjen e negociatave me kompani të tjera, duke vlerësuar alternativa të mundshme. Një qasje e ngjashme u miratua së fundmi me Nike, me të cilën Barcelona rinovoi kontratën pasi shqyrtoi një ofertë nga Puma. Klubi duket i vendosur të maksimizojë të ardhurat e tij, duke synuar një marrëveshje më të lartë sponsorizimi.